Bij My Hair willen we niet alleen dat je haar goed zit, maar ook dat je je zo goed mogelijk voelt als je voor ons kiest. Dat doen we onder meer door ons aan onderstaande richtlijnen te houden.

Zo weet je dat je goed zit

  • Wil je langskomen voor een intake- of adviesgesprek? Dat kan al binnen 5 werkdagen. Het gesprek is uiteraard gratis en vrijblijvend.

  • Heb je een haarwerk gezien dat je mooi vindt? Je kunt het bij ons reserveren voor minimaal 3 en maximaal 6 weken.

  • We zorgen ervoor dat je haar goed zit. Je kunt dus altijd rekenen op nazorg als extra service.


Hier kun je op rekenen bij My Hair Haarwerken

We doen alles om jou tevreden te stellen. Ben je onverhoopt toch ontevreden? Dan lossen we dat graag snel voor je op. We hebben een klachtenregeling en als we er niet uitkomen, kunnen we ons eventueel wenden tot De Geschillencommissie Uiterlijke Verzorging, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag.

Digitaal uw klacht indienen kan ook direct via
degeschillencommissie.nl.

Klachten

My Hair Haarwerken houdt altijd en op de eerste plaats rekening met het welzijn van de klant.

My Hair Haarwerken beveelt alleen die technieken, producten en/of dienstverlening aan die op dat moment het meest bevorderlijk zijn voor de oplossing van het haarprobleem van de betreffende klant. Als My Hair Haarwerken geen adequate oplossing heeft, dan zal verwijzing naar een ander haarwerkbedrijf plaatsvinden.

My Hair Haarwerken heeft de verantwoording om zich zodanig te gedragen ten opzichte van klanten, andere haarwerkbedrijven, betrokken instanties/instellingen en de media, dat er respect wordt geoogst voor het vak.

My Hair Haarwerken zal volledig integer en toegewijd zijn met informatie, producten en dienstverlening naar klanten, andere haarwerkbedrijven, betrokken instanties/instellingen en de media toe.

My Hair Haarwerken handhaaft in haar publiciteit, ook richting de media, de waarheid en de integriteit, zodat het willens en wetens verstrekken van misleidende informatie te allen tijde wordt voorkomen.

My Hair Haarwerken gebruikt in de communicatie met klanten, andere haarwerkers, betrokken instanties/instellingen en de media geen termen die nadelig zijn voor ANKO en ANKO Sectie Haarwerken.

My Hair Haarwerken garandeert dat behandeling, dienstverlening en nazorg voor klanten altijd mogelijk is tijdens de reguliere werktijden.

My Hair Haarwerken draagt er zorg voor dat tijdens het uitoefenen van het beroep alles verloopt conform de Statuten en het Huishoudelijk Reglement van ANKO en ANKO Sectie Haarwerken.

My Hair Haarwerken zorgt ervoor volledig op de hoogte te blijven van alle technische ontwikkelingen binnen het vakgebied.

My Hair Haarwerken is zelf verantwoordelijk voor het bepalen van de prijs van de te leveren producten en diensten. Het is verboden onderlinge prijsafspraken te maken.

My Hair Haarwerken geeft geen vertrouwelijke informatie over klanten door aan derden, behalve wanneer wettelijke vereisten dit voorschrijven of wanneer de klant daar expliciet om verzoekt.

My Hair Haarwerken beschermt en respecteert binnen het eigen bedrijf het recht op privacy van klanten.

My Hair Haarwerken draagt er zorg voor dat alle relevante declaraties bij zorgverzekeraars met de grootst mogelijke zorgvuldigheid en volledigheid kunnen worden ingediend en afgehandeld.

Gedragscode

Wij gebruiken cookies om deze website goed te laten functioneren.

Sluit